BTK'dan 'Samsung Galaxy Note 7' açıklaması

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumunca, "Galaxy Note 7'de kullanılan cihaz pilinden kaynaklı sorunla ilgili ülkemizde şu ana kadar olumsuz bir vaka raporlanmamıştır. İlgili firma, Samsung Galaxy Note 7 cihazlarının ülkemizdeki kullanıcılarına 3 Eylül 2016 tarihi itibarıyla satın aldıkları noktalardan para iadesi veya ileri bir tarihte yenisiyle değişim seçeneklerini uygulayacaktır" dedi.

BTK'dan 'Samsung Galaxy Note 7' açıklaması

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumunca (BTK), Samsung Galaxy Note 7'de kullanılan cihaz pilinden kaynaklı sorunla ilgili Türkiye'de şu ana kadar olumsuz bir vakanın raporlanmadığı ve incelemelerin devam ettiği bildirildi.

Kurumdan yapılan açıklamada, medyada yer alan Samsung marka "Galaxy Note 7" mobil cihazlardaki pil kaynaklı soruna ilişkin şirketin, küresel çapta satışı gerçekleşen bazı numunelerde tüketici şikayetleri oluştuğunu, ancak Türkiye'de herhangi bir şikayet ya da mağduriyetin yaşanmadığını beyan ettiği anımsatıldı.

BTK tarafından sürecin yakından takip edildiği belirtilen açıklamada, Galaxy Note 7'de kullanılan cihaz pilinden kaynaklı sorunla ilgili Türkiye'de şu ana kadar olumsuz bir vaka raporlanmadığı kaydedildi.

Konuyla ilgili incelemenin devam ettiği bildirilen açıklamada, "Kullanıcıların güvenliği ve herhangi bir mağduriyet yaşanmaması açısından ilgili firma, Samsung Galaxy Note 7 cihazlarının ülkemizdeki kullanıcılarına 3 Eylül 2016 tarihi itibarıyla satın aldıkları noktalardan para iadesi veya ileri bir tarihte yenisiyle değişim seçeneklerini uygulayacaktır." ifadesine yer verildi.


Kaynak: AA
Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.