Yıldız Holding markaları IAB Mixx Ödüllerinde 6 ödülle “Mutlu Anlar” yaşadı

Yıldız Holding markaları, dijital pazarlama iletişimi alanında dünyanın en prestijli ödül platformlarından Mixx Awards Türkiye yarışmasından 6 ödülle döndü

Yıldız Holding markaları IAB Mixx Ödüllerinde 6 ödülle “Mutlu Anlar” yaşadı

Dünyada 42 ülkede faaliyet gösteren ve interaktif reklamcılığın gelişmesi için çaba harcayan İnteractive Advertising Bureau Türkiye (IAB Türkiye) tarafından gerçekleştirilen yarışmada Yıldız Holding markaları 2014 yılı boyunca gerçekleştirilen başarılı dijital projelerle dört altın, bir gümüş ve bir bronz olmak üzere 6 ödül kazandı.

Bu yıl beşincisi düzenlenen etkinliğe 28 kategoriden 568 dijital çalışma katılım gösterdi. Pazarlama ve iletişim dünyasının seçkin isimlerinden oluşan jürinin titizlikle yaptığı değerlendirme sonucunda 2014 yılına damgasını vuran projeler belirlendi. 100 ajans ve 131 reklamverenden 568 projenin, “Araç, Yöntem ve Platformlar” ile “Stratejiler ve Hedefler” olmak üzere iki ana bölüme ayrılan toplam 28 kategorideki zorlu rekabetinin sonucunda toplam 72 çalışmaya ödül verildi.

Yıldız holding markalarından Uno “Ekmeğinizi Elletmeyin” kampanyası ile bir altın ve bir bronz, Ülker Çikolatalı Gofret “Ülker Çikolatalı Gofret Sevmeyen Var mı?” kampanyası ile bir altın ve bir gümüş, Laviva “Oculus Yamaç Paraşütü” kampanyası ile bir altın ve Caramio da “Slogana Sıgmayan Reklam” kampanyası ile bir altın kazandı. Mixx Awards Türkiye 2014'ün kazananları, yarışmanın uluslararası ayağı olan Mixx Europe 2015'e katılmaya hak kazandı.

Yıldız Holding Dijital Pazarlama Direktörü Nevgül Anbarlılar “IAB Mixx ödülleri her sene olduğu gibi bu sene de birbirinden iddialı işlerin katılımıyla gerçekleşti. Dijitalin etkisinin her geçen gün arttığı ülkemizde bu tür belirleyici organizasyonlar hem reklamverenler olarak bizlere hem de ajanslarımıza büyük motivasyon sağlıyor. Bu seneki sonuçların bizi oldukça mutlu ettiğini söylemek istiyorum. Markalarımız 4’ü altın olmak üzere 6 ödül kazandı. Tabii ki, dileğimiz başarılarımızı artırarak devam ettirmek. Umuyorum çok kısa zamanda Türk markaları olarak global arenadaki ödüllerde de söz sahibi olacağız. Bu hedef doğrultusunda Yıldız holding olarak biz de çalışmalarımızı heyecanla sürdürüyoruz” dedi.


Yıldız Holding’in Ödül Alan Marka ve Kampanyaları:
Mobil Kampanyalar Altın Mixx: Uno – Ekmeğinizi Elletmeyin

Deneysel ve Yenilikçi Altın Mixx: Ülker Çikolatalı Gofret – Ülker Çikolatalı Gofret Sevmeyen Var mı?

Arttırılmış Gerçeklik Altın Mixx: Laviva – Oculus Yamaç Paraşütü

Online – Offline Entegrasyon Altın Mixx: Caramio – Slogana Sığmayan Reklam

Mobil Kampanyalar Gümüş Mixx: Ülker Çikolatalı Gofret – Ülker Çikolatalı Gofret Sevmeyen Var mı?

Mobil Rich Media Display Bronz Mixx: Uno – Ekmeğinizi Elletmeyin
Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.