Beslenmeye dikkat

Ramazan ayının bitişi, bayramın başlaması ile birlikte beslenme düzenimiz yeniden değişecek. 18 saat süren açlığın ardından bayramda aşırı tatlı tüketilmesi rahatsızlıklara yol açabilir. Peki, birbirinden lezzetli tatlıların hazırlandığı ve ikramların yapıldığı Ramazan Bayramı'nı "en az hasarla" atlatmak için ne yapmalıyız..

Beslenmeye dikkat

 Yaz sıcaklarıyla birlikte devam eden ve yaklaşık 18 saat süren oruç ibadeti bayramın gelmesi ile birlikte sona eriyor.

Ramazan boyunca değişen beslenme düzeninden sonra bedenin tekrar yeni beslenme düzenine alışması gerekiyor.

Ancak bayram denilince, hepimizin aklına geleneksel ev ziyaretleri, açılan tepsi tepsi baklavalar ve şekerler geliyor.

İşte uzmanlar da bu noktada uyarıyor. Eğer bayramda yeme-içmenize dikkat etmezseniz hem kilo almanız hem de bazı rahatsızlıklara davetiye çıkarmanız kaçınılmaz.

Uzmanlar yapacağımız ufak tefek değişikliklerle bayramı hasarsız atlatabileceğimizi söylüyor.


HABER:EDA ÇON
KAMERA: İNANÇ SARAÇOĞLU
Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.