BTK kararları

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurulu (BTK), çağrı merkezi hizmetine ilişkin hizmet kalitesi yükümlülüklerini yerine getirmediği gerekçesiyle Vodafone Net İletişim Hizmetleri AŞ'nin uyarılmasına karar verdi.

BTK kararları

BTK'nın internet sitesindeki duyurulara göre, Vodafone Net'in, 2015 üçüncü dönem hizmet kalitesi bildiriminde yükümlülüklerini yerine getiremediğinden uyarılmasına ve bunun, Kurum internet sayfasında bir ay süreyle duyurulmasına karar verildi.
Öte yandan, Kurul, Başakcell Telekom ve İletişim Hizmetleri AŞ'yi hisse devri ihlali nedeniyle Elektronik Haberleşme Sektörüne İlişkin Yetkilendirme Yönetmeliğinin ilgili maddesi gereğince bir defaya mahsus olmak üzere uyardı.


Kaynak: AA
banner863
Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.