Vatandaş şikayeti harekete geçirdi! 'Cep'te müşteri hizmetleri ücretlerine düzenleme

BTK, elektronik haberleşme sektöründe müşteri hizmetleri aramalarının ücretlendirilmesine ilişkin düzenleme yapacak.

Vatandaş şikayeti harekete geçirdi! 'Cep'te müşteri hizmetleri ücretlerine düzenleme

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurulunca, elektronik haberleşme sektöründe müşteri hizmetleri aramalarının ücretlendirilmesinde tüketici mağduriyetinin önlenmesine yönelik düzenleme gerçekleştirilecek.

Anadolu Ajansı'nın aldığı bilgiye göre, elektronik haberleşme hizmeti sunan işletmecilerin müşteri hizmetlerine yapılan aramaların her yöne paketler kapsamında yer almaması veya normal arama ücretlerinden daha pahalı bulunması nedeniyle tüketicilerin mağdur oldukları belirlendi.

Tüketici şikayetleri üzerine söz konusu hususlarda mağduriyetlerin giderilmesi amacıyla Kurul, konuyla ilgili yapılacak düzenleme için kamuoyu görüşü alınmasına karar verdi. Bu kapsamda, abonelerin hizmet aldıkları işletmeciye ait müşteri hizmetleri numarasına doğru arama yapması halinde uygulanacak ücretlerin ilgili abonelik paketlerinin şebeke içi yönüne doğru arama ücretlerinden yüksek belirlenmemesi ve ilgili abonelik paketleri kapsamında şebeke içine doğru tanınan görüşme sürelerine dahil edilmesiyle ilgili yeni düzenleme için kamuoyu görüşü alınacak. (AA)

banner863
Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.