banner863

Show Tv satışı davalık oldu

Tasarruf Mevduatı Sigorta Fonu'nun ihalesiz olarak 402 milyon Dolar'a Ciner Grubu'na sattığı Show TV için dava açıldı. Kanalın kurucu patronu Erol Aksoy’un satış iptalini istedi. Devletin 300 milyon Dolar zarara uğratıldığı iddia edildi.

Show Tv satışı davalık oldu

Show Tv'nin satışı mahkemeye taşındı. Kanalın kurucu patronu Erol Aksoy, devletin 300 milyon Dolar zarara uğratıldığı gerekçesiyle satışın iptalini istedi.

Çukurova Grubu'nun borçları nedeniyle TMSF'nin el koyduğu Show TV, Ciner Grubu'na ihalesiz olarak 402 milyon Dolar'a satılmıştı.

Taraf Gazetesi'nin haberine göre, Erol Aksoy, satışta usulsüzlükler olduğuna dikkat çekti. Show Tv'nin yüzde 27'lik hissesine sahip olan Aksoy, TMSF'nin kanalı 2009'da 400 milyon Dolar bedel üzerinden teminat kabul ettiğini, 2013'te ise 402 milyon Dolar'a satıldığını vurguladı.

ulusalkanal.com.tr

Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.