banner863

Tüketici hakkını alamıyor!

Tüketici şikayetlerinden oluşan 4 milyona yakın dosya incelenmeyi bekliyor. Şikayetlerinin incelenmesi için Tüketici hakem heyetlerine başvuran yurttaşlar en az 1,5 yıl beklemek zorunda. Tüketici Hakem heyetlerindeki tıkanıklığı Ulusal Kanal’a değerlendiren Tüketici Hakları Federasyonu Genel Başkan Yardımcısı Ferda Ekinci ‘’sistem iflas etti’’ dedi.

Tüketici hakkını alamıyor!

Tüketici Hakem Heyetleri sistemi iflas etti. Milyonlarca dosya incelenmeyi beklerken yurttaşlar şikayetleri için en az 1,5 yıl beklemek zorunda.

Tüketici Hakları Federasyonu Genel Başkan Yardımcısı Ferda Ekici tüketici hakları sistemindeki tıkanıklığı Ulusal Kanal’a değerlendirdi.

Ekinci ‘’Şikayetlerin birçoğu yurttaşlardan alınan Bankacılık komisyon ve işlem ücretlerinden kaynaklanıyor’’ dedi.

Ekici bankalara yönelik şikayetlere Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu’nun bakmasının durumu daha da zorlaştırdığını belirtti.  

Anayasanın 172’inci maddesindeki ‘’Devlet, Tüketicilerin kendilerini koruyucu girişimlerini teşvik eder’’ hükmünün hatırlatan Ekici ‘’Anayasal haklar uygulanmıyor’’ dedi.

Ekici son olarak çözüm önerilerini sıraladı.



ulusalkanal.com.tr
Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.