banner864

Show Tv satışı davalık oldu 28 Kasım 2013, 18:06

Tasarruf Mevduatı Sigorta Fonu'nun ihalesiz olarak 402 milyon Dolar'a Ciner Grubu'na sattığı Show TV için dava açıldı. Kanalın kurucu patronu Erol Aksoy’un satış iptalini istedi. Devletin 300 milyon Dolar zarara uğratıldığı iddia edildi.
Show Tv'nin satışı mahkemeye taşındı. Kanalın kurucu patronu Erol Aksoy, devletin 300 milyon Dolar zarara uğratıldığı gerekçesiyle satışın iptalini istedi.

Çukurova Grubu'nun borçları nedeniyle TMSF'nin el koyduğu Show TV, Ciner Grubu'na ihalesiz olarak 402 milyon Dolar'a satılmıştı.

Taraf Gazetesi'nin haberine göre, Erol Aksoy, satışta usulsüzlükler olduğuna dikkat çekti. Show Tv'nin yüzde 27'lik hissesine sahip olan Aksoy, TMSF'nin kanalı 2009'da 400 milyon Dolar bedel üzerinden teminat kabul ettiğini, 2013'te ise 402 milyon Dolar'a satıldığını vurguladı.

ulusalkanal.com.tr

Etiketler

Yorum Gönder

Çok Yorumlananlar