Cumhuriyet'i yıktılar, Erdoğan'ı “1. Cumhurbaşkanı“ yaptılar

AKP'ye yakınlığı ile bilinen 360 Tv bugünkü yayınında skandal bir olaya imza attı

Cumhuriyet'i yıktılar, Erdoğan'ı “1. Cumhurbaşkanı“ yaptılar

AKP'ye yakınlığı ile bilinen 360 TV bugünkü yayınında skandal bir olaya imza attı.

Kısa süre önce SkyTurk360 olan ismini, İngiltere merkezli haber yayın kuruluşunun şikayeti üzerine adını 360 TV olarak değiştirerek yayın hayatına devam eden yayın kuruluşu benzeri görülmemiş bir skandala imza attı. Erdoğan'ın Cumhurbaşkanlığı yemini sonrasında da canlı yayında olan yandaş 360 televizyonu, Televizyonculuk teriminde "KJ" olarak bilinen haber bandında, "Yeni Türkiye'nin 1. Cumhurbaşkanı" ifadelerine yer verdi. Skandalın sosyal medya sitelerine yayılması üzerine yurttaşların tepkileri de gecikmedi.

Yurttaşlar tepkilerini, "Cumhuriyeti yıktılar, Erdoğan'ı 1. Cumhurbaşkanı yaptılar" , "Yandaş SKY TÜRK 360; "Eski Türkiye" yi silip, RTE' yi "Yeni Türkiye" nin 1. Cumhurbaşkanı ilan etti" ve "Tarihi yalakalık yapan televizyon Kanalına bir alkış lütfen" şeklinde dillendirdiler.






İşte Erdoğan'a yakınlığı ile bilinen iş adamı Ethem Sancak'ın imtiyaz sahipliğini yaptığı 360 TV'nin tarihi skandalı

ulusalkanal.com.tr

banner863
Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Süheyla Ersoy - 3 yıl önce
tüm kanalları dolaştım.özellikle trt yayınını izlerken iğrendim.hepsi büyük bir yalanın hilenin suçun ortağı olmakta adeta yarıştı.
Avatar
Timur - 3 yıl önce
bu tv'yi iyice incelemistim alt yazida basbakan sunu yapti basbakan bunu yapti diye geçer yani basbakandan baska birisi yok bu tv'de ... kesinlikle izlemeyin yalakaligin daniskasini yapiyor.. çöpe lütfen ! birde kanal24 diye var o da aynisi dünya türkiye rte ve davutoglu ile alay eder yayinlamazlar; bunlarin türkiyesi baska
Avatar
emre han ergüden - 3 yıl önce
49 turk rehin..unutuldumu yoksa hic ses yokda.