banner863

'Yeni statlar seyirci sayısını artırdı'

Passolig Genel Müdürü Ceyhun Kazancı, Türkiye'de yeni yapılan statların birçok kişiyi statlara çekerek, taraftar sayısını artırdığını söyledi.

'Yeni statlar seyirci sayısını artırdı'

Passolig Genel Müdürü Ceyhun Kazancı, AA muhabirine yaptığı açıklamada, passolig kartın ilk çıktığı yıl öncelikle zamanlamada dezavantaj yaşandığını, büyük bir teknolojik altyapı içeren sistemin teknik sorunlarla karşılaştığını ifade etti. Kazancı, ikinci sezonun sonuna doğru artık bu tür aksaklıklarla daha az karşılaştıklarını, satışların hızla arttığını, taraftarların da artık sisteme alıştığını dile getirdi.
Geçen sezondan itibaren yapılan birçok stadın bulunduğunu anlatan Ceyhun Kazancı, şöyle konuştu:
"Vodafone Arena, Konya olsun yeni statların Türkiye'de seyirci sayısının artması anlamında çok ciddi katkı sunacağını zaten bize kanıtladı. Yeni statlar seyirci sayısını artırdı. Çok düşük seyirciye karşı oynayan kulüpler yeni statlarla şu anda çok ciddi taraftar sayısına ulaşmış durumdalar. Dolayısıyla biz yeni stat inşaatlarından çok memnunuz."

"Yeni statlar kart sayımızın artmasını da etkiler"

Taraftarların daha konforlu ortamlarda maça gitmek isteğinin altını çizen Kazancı, şöyle devam etti:
"Eşini, çocuğunu daha güvenli, daha güzel bir takım yerlere götürmek istiyorlar. O müsabakayı evinizde çok konforlu bir şekilde izlerken, güvenmediğiniz, giriş çıkışında sorun yaşadığınız, içi konforsuz bir stadyuma üstüne para vererek gitmektense evinizde maçı izlemeyi tercih edersiniz. Yeni stadyumlar bu konuda çok büyük bir destek veriyor. Yepyeni pırıl pırıl stadyumlarımız var. Bu statlarda insanların giriş çıkışı çok rahat. Koltuklarına rahat rahat oturmaya başladılar. Tribünler güzel, zemin iyi. Böyle olunca stat ve maç keyifli hale geliyor. İnsanlar da haliyle daha fazla stadyumlara gidiyor. Yeni statlar bizim kart sayımızın artmasını da birebir etkiler."

AA


Etiketler; #passolig
Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.